Zaznacz stronę
u

Najczęściej zadawane pytania

Jak często należy czyścić separator w odkurzaczu Rainbow?

Zanim powiemy Państwu jak często należy czyścić separator w odkurzaczu rainbow, w ramach przypomnienia, powiemy, do czego on służy. Separator jak sama nazwa wskazuje, oddziela coś od czegoś, w tym konkretnym przypadku, kurz od powietrza, powietrze od wody i wodę od silnika. Bezspornie należy pamiętać o tym, że odkurzacz rainbow przede wszystkim jest filtrem powietrza o bardzo dużej przepustowości. Prawidłowa praca urządzenia zależy od stanu, w jakim znajduje się separator, dlatego regularne czyszczenie separatora jest konieczne.
W modelach Rainbow: D3 i D4 po każdym użyciu.
W modelach Rainbow: E, E1, E2 minimum raz w miesiącu.

Kiedy należy wykonać przegląd urządzenia?

Jest to najczęściej zadawane pytanie, na które nie ma jednej odpowiedzi dla wszystkich urządzeń, które zostały przez Państwa zakupione. Każdy odkurzacz rainbow ma swoją indywidualną historię.
Poniższe pytania pozwolą Państwu samodzielnie ocenić, w jakim stanie technicznym może znajdować wasz Rainbow.
Czy czyścili Państwo separator z następującą częstotliwością?
W modelach Rainbow: D3 i D4 po każdym użyciu.
W modelach Rainbow: E, E1, E2 minimum raz w miesiącu.
Czy po każdym użyciu zbiornik na wodę po wylaniu zanieczyszczeń został oddzielony od rainbow do momentu całkowitego wyschnięcia ?
Czy silnik pracuje z taką samą głośnością jak w dniu zakupu?
Czy siła urządzenia pozostała niezmieniona (dobrze ciągnie )?
Czy wąż eklektyczny jest cały (bez pęknięć przy rękojeści)?
Jeżeli przy wszystkich punktach możecie Państwo śmiało powiedzieć, że wszystko jest w porządku, zalecamy wykonanie przeglądu raz na 5 lat użytkowania. W przypadku urządzeń wspomagających leczenie alergii raz na 3 lata.

Ile kosztuje wykonanie przeglądu Rainbow u Państwa w domu?

Jest to usługa całkowicie darmowa i w swoim zakresie obejmuje terytorium całego kraju.

Jak przebiega takie spotkanie?

Pracownik naszej firmy zobowiązany jest do sprawdzenia stanu technicznego Państwa Rainbow. Bardzo dogodnym rozwiązaniem, tuż przed wizytą naszego pracownika, jest skompletowanie wszystkich elementów w jednym miejscu, to znacznie ułatwi dokonanie przeglądu. Najważniejszym elementem naszej wizyty jest szczegółowe sprawdzenie stanu głowicy Rainbow z częściowym rozłożeniem obudowy silnika. Po dokonaniu wszystkich czynności serwisant określi niezbędny zakres rzeczy do zrobienia wraz z ewentualnym szacunkowym kosztorysem, a do Państwa należy podjęcie decyzji o wykonaniu ewentualnej konserwacji Rainbow.

Czy serwisant dokonuje napraw u mnie w domu?

Uwaga!

Pracownicy naszej firmy nie wykonują czynności serwisowych w domu u klienta. Rainbow jest bardzo skomplikowanym urządzeniem, które potrzebuje odpowiedniego zaplecza i specjalistycznych narzędzi. Sam proces odgrzybiania i dezynfekcji trwa 24 godziny. Dokonanie szczegółowej analizy parametrów technicznych wymaga czasu i ogromnej precyzji.

Jakimi dokumentami posługuje się Wasz pracownik?

Pracownicy naszej firmy posługują się samokopiującymi kartami serwisowymi, które składają się z trzech egzemplarzy. Oryginał zostaje u Państwa. W dokumencie muszą zostać wpisane numery urządzenia, szczotki PN oraz wszystkie akcesoria, które pobiera serwisant. Charakterystyczną cechą karty serwisowej jest nagłówek, w którym znajduje się numer Infolinii: 888-924-888 oraz pieczęć firmowa. Państwo tożsamość naszego pracownika, dzwoniąc pod nr: 888-924-888 lub bezpośrednio na stronie głównej naszego przedsiębiorstwa: rainbow.pl

Fabryczny

Serwis Rainbow

Ile czasu trwa wykonanie usługi konserwacji?

Teoretycznie proces konserwacji trwa do siedmiu dni roboczych, lecz w praktyce już po trzech dniach Państwa Rainbow jest gotowy. Po wykonaniu konserwacji urządzenia zostanie do Państwa odwiezione lub przesłane kurierem na nasz koszt.

Czy otrzymam gwarancję na wykonaną usługę?

Wszystkie usługi, które wykonujemy, opatrzone są gwarancją i w zależności od rodzaju usługi okres gwarancji wynosi od 6 miesięcy do 3 lat.

W jaki sposób mogę zamówić akcesoria do mojego Rainbow?

Jesteśmy na etapie tworzenia bardzo dużej platformy, na której między innymi znajdzie się nasz sklep internetowy, na ten moment prosimy o telefoniczne składanie zamówień. Za utrudnienia Przepraszamy.

Czy istnieje możliwość oddania w rozliczeniu mojego starego Rainbow przy zakupie nowego modelu?

Rainbow odkurzacz

W celu uzyskania pełnych informacji prosimy o kontakt z numerem infolinii:

531-551-741

Podobno istnieje Rainbow przeznaczony na rynek europejski, czym się różni od oryginału?

Komunikat:

Szanowni Państwo, Firma Rexair, producent Rainbow, od 1935 roku, produkuje swoje urządzenia w jednolitej formie, zgodnej dla danego modelu, Jedyną zmienną, która jest stosowana w naszych urządzeniach to sposób zasilania odpowiednio dostosowany do sieci energetycznej danego kraju, gdzie prowadzimy dystrybucję Rainbow.Z przykrością informujemy iż docierają do nas sygnały od zawiedzionych klientów, którzy zakupili urządzenie określone przez sprzedawcę, jako Rainbow przeznaczony na rynek europejski. Za tym enigmatycznym stwierdzeniem z reguły stoi nieuczciwy zabieg marketingowy polegający na przypisywaniu marki Rainbow do urządzeń, które z Rainbow nie mają nic wspólnego. Taka cecha produktu jak zbiornik na wodę nigdy nie uczyni ze zwykłego odkurzacza oryginalnego Rainbow.

Zadaj nam pytanie lub zadzwoń na infolinie: 531-551-741

1 + 12 =

Share This